کد خبر: ۶۷۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید: ۴۸۱
باشگاه تراکتورسازی 110 کودک زیر 2 سال از آذربایجان شرقی را تحت پوشش خود قرار داد.
به گزارش خبرداغ  و به نقل از سایت تراکتورسازی،،  انسان در نظام اجتماعی اسلام دارای ارزش والایی است و حفظ حرمت و کرامت او بر همگان واجب است و خداوند رحمان دوست دارد که همه بندگانش درعزت به سر برند، از سوی دیگر خداوند متعال خواسته است تا نیاز محرومان به دست همنوعانشان و به‌قصد قرب و رضایت پروردگار مرتفع گردد و همگان در امر انفاق و نیکوکاری مشارکت نموده تا زمینه زندگی عزتمندانه برای همه آحاد جامعه فراهم گردد.
در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، نوگلان دیگری هم هستند که تقدیر به‌گونه‌ای دیگر آنان را از وجود این پشتوانه عظیم بی‌بهره نموده است پدرانی که علیرغم میل باطنی‌شان به دلیل بیماری، کهولت، ازکارافتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی توان اداره زندگی خود را نداشته و با تأمین معیشت خانواده بر دوش زنان سرپرست خانوار نهاده شده است. به‌منظور جاری ساختن اهداف متعالی ارزش‌های اصیل اسلامی و جوشش رأفت و الفت بین اقشار مختلف مردم با اجرای طرح محسنین شرایطی فراهم گردیده تا خیرین و نیکوکاران به نیازمندترین خانواده‌ها مساعدت نمایند.
باشگاه تراکتورسازی نیز با استفاده از این مفاهیم بلند اعتقادی و ارزشی طرحی دیگر مبتنی بر باورهای ایمانی در طرح اکرام ایتام قدم پیش گذاشته و 110 کودک زیر 2 سال از آذربایجان شرقی را تحت پوشش خود قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: