کد خبر: ۶۷۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۴۵۹
نقش سفرهای صدمیلیونی سجادی و هاشمی به ریو؛
هزینه حضور آقای سجادی در ریو حداقل صد میلیون تومان است، ایشان در برابر این هزینه و تمام مخارج سی سال گذشته چه سودی برای ورزش ایران داشته است؟‌
خطاب به مدیران ورزشی ایران؛ ببخشید که حق سلیمی را خوردند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز؛ جلوی چشم میلیون ها بیننده حق بهداد سلیمی را خوردند. اینکه پشت پرده چه گذشته و با کدام "زد و بند" عنوان قوی ترین مرد المپیک را از ایران دزدیدند محل بحث نیست.
 
سوال اصلی این است؛ مدیران ورزش ایران کجا بودند؟‌
 
آقای نصرالله سجادی، معاونت قهرمانی وزارت ورزش که در تمام المپیک‌های سه دهه اخیر با پول این مملکت و در نقش رئیس کاروان ورزش ایران در مسابقات حاضر بوده چه خاصیتی دارد؟‌‌
 
سجادی در طی ۳۰ سال گذشته همواره در بازی‌های آسیایی و رقابت های المپیک در نقش نفر اول کاروان ورزش ایران حضور داشته، این پست سرقفلی اختصاصی ایشان است.
 
حاصل این همه حضور مداوم چیست؟ آیا مطالبه زیادی است که از سجادی توقع داشته باشیم بعد از سی سال حضور در پست اختصاصی‌اش حداقل بتواند با رایزنی کردن جلوی چنین ستمهای آشکاری را بگیرد؟ اصلا فایده حضور همیشگی ایشان در مدیریت کاروان ورزشی ایران چیست؟
 
هزینه حضور آقای سجادی در ریو حداقل صد میلیون تومان است، ایشان در برابر این هزینه و تمام مخارج سی سال گذشته چه سودی برای ورزش ایران داشته است؟‌
 
آقای کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک ایران وقتی حق بهداد سلیمی را خوردند کجا تشریف داشتند و چه می‌کردند؟
 
تا این مدیران با لیاقت و با کفایت در ورزش ایران حضور دارند و سرقفلی همه پست ها مال آنهاست دزدیده شدن مدال ورزشکاران ایرانی برای مافیای ورزش جهان مثل آب خوردن است.
 
جناب آقای سجادی!
 
جناب آقای هاشمی!
 
سفر به برزیل و ریو خوش بگذرد، ببخشید که حق سلیمی را خوردند و باعث شدند هنگام این سفر تفریحی ناراحت شوید!
 
راستی! جناب محمود گودرزی، وزیر ورزش ایران کجاست؟ ایشان چه وظیفه‌ای مهمتر از المپیک داشتند؟!
‌‌علی حق شناس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: