کد خبر: ۶۷۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۹
دادستان کرمانشاه تشریح کرد؛
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی دو تیم تروریستی در کرمانشاه متلاشی و ۴ تروریست به هلاکت رسیدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مجتبی ملکی در این باره اظهار کرد: این تیم تروریستی توسط نیروهای امنیتی شناسایی و صبح امروز در یک عملیات برنامه ریزی شده در منطقه باغ ابریشم کرمانشاه، منهدم شدند.

 وی تصریح کرد: در این عملیات هر سه نفر تروریست به هلاکت رسیدند و از آن‌ها مقادیری مواد منفجره و جلیقه انفجاری کشف گردید.

دادستان کرمانشاه به عملیاتی دیگر برای انهدام یک تیم تروریستی اشاره کرد و گفت: شب گذشته نیز در منطقه جوانرود نیز یک تیم تروریستی با تلاش ماموران انتظامی و نظامی متلاشی گردید که در آن عملیات نیز یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید و تعدادی نیز دستگیر شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، ملکی در پایان تصریح کرد: تلاش و زحمات همه نیروهای نظامی و انتظامی بخصوص سربازان گمنام زمان(عج) در شناسایی و متلاشی کردن این دو تیم تروریستی قابل تقدیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: