کد خبر: ۶۷۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۶۱
عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از حضور علی اصغر فانی در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد و گفت: در این جلسه فانی در مورد عملکرد وزارت آموزش و پرورش به نمایندگان گزارش داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از حضور علی اصغر فانی در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد و گفت: در این جلسه فانی در مورد عملکرد وزارت آموزش و پرورش به نمایندگان گزارش داد.

محمود صادقی با اشاره به جلسه عصر امروز فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: در این جلسه در مورد طرح استیضاح فانی که به هیات رئیسه مجلس ارائه شده است، گفت و گوهایی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: نمایندگان مخالف و موافق استیضاح در این جلسه نظرات خود را مطرح کردند.
همچنین فانی در این جلسه به سوالات نمایندگان پاسخ داد و گزارشی از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در دوران خود به نمایندگان ارائه کرد.

صادقی ادامه داد: از دید بنده، وزیر آموزش و پرورش توضیحات قانع کننده ای داشت ولی نهایتا بنا شد که جمع بندی در مورد طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در هیات رئیسه این فراکسیون نتیجه گیری شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: هیات رئیسه فراکسیون امید روز چهارشنبه هفته جاری جلسه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: