کد خبر: ۶۷۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۳
سخنگوی دولت گفت: اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویر احمد در سال جاری نسبت به سال گذشته از نرم بودجه فراتر رفته و ۲۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.
نوبخت خبر داد؛ رشد ۲۸ درصدی اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد باقر نوبخت در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت: مجموع اعتبارات عمرانی این استان ۱۷۸ میلیارد تومان است که این بودجه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

او افزود: در سال ۹۵ اعتبارات عمرانی این استان که در بودجه استفاده می‌شد ۱۲۳ میلیارد تومان و با هدف رفع نابرابری‌ها بوده که رشد ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد و با جمع اعتبارات نفت که ۵۵ میلیارد تومان است، به مجموع ۱۷۸ میلیارد تومان می‌رسد .

سخنگوی دولت یادآور شد: ۱۴۹ میلیارد تومان برای بودجه‌های جاری و پرداخت حقوق در  کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود که در مجموع اعتبارات استان در حوزه عمرانی و جاری را به ۳۲۷ میلیارد تومان رسانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: