کد خبر: ۶۷۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۴
رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت بیان داشت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان PH.D به هیچ وجه تمدید نمی شود.
امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصیبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به پایان مهلت انتخاب رشته PH.D تا امشب، گفت: تا کنون بیش از 2 هزار داوطلب انتخاب رشته کرده، ولی کمتر از 100 نفر هنوز اقدام به انتخاب رشته نکرده اند.

وی با تاکید بر عدم تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته ، افزود: داوطلبان در  نهایت تا پایان امروز برای انتخاب رشته فرصت دارند و به دلیل گزینش کامپیوتری این داوطلبان پس از این مرحله، زمان بیشتری نمی توان اختصاص داد.

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی زمان مصاحبه را از 31 مرداد تا 17 شهریور دانست و تصریح کرد: هر یک از داوطلبان بر اساس نمره آزمون و انتخاب رشته خود، برای مصاحبه حداکثر به 3 قطب از 10 قطب آمایشی موجود معرفی می شوند. 

وی از قبولی بیش از هزار و 200 نفر در مرحله پایانی این آزمون خبر داد و یادآور شد: نتایج نهایی آزمون PH.D تا اوایل مهرماه پس از بررسی مصاحبه های انجام شده، اعلام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: