کد خبر: ۶۷۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۴۴۰
رونمایی ابراهیمی از يك خاطره شيرين؛
یکی از مدیربرنامه های فوتبال کشورمان از دوست داشتني ترين شماره شش تاريخ پرسپوليس و مرد بي تكرار خط مياني خاطره ای جالب بازگو می کند.
وقتی کریم باقری مجبور شد با آژانس به تمرین پرسپولیس بیایدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، عبدالصمد ابراهیمی کارگزار فعال فوتبال در باشگاه پرسپولیس این روزها از خاطراتش در صفحه اجتماعی خود می گوید. او این بار درباره کریم باقری داستان جالبی را تعریف می کند:
 
«يك روز پرسپوليس در دوران سرمربيگري علي دايي كه آقا كريم هم دستيارش بود تيم در ورزشگاه درفشي فر دو جلسه تمرين داشت و برخي دوستان كه مي ديدند رفت و برگشت بين دو تمرين وقت گير است تصميم گرفته بودند ظهر را در خوابگاه درفشي فر بمانند و به منزل نروند.
 
آقا كريم بعد از تمرين صبح، قصد رفتن به منزل را داشت ولي ماشين چند تا از بازيكن ها پشت ماشين او پارك شده بود و بچه ها هم بعد از تمرين به حمام رفته و آقا كريم هم براي رفتن عجله داشت.
 
يكي از دوستاني كه مي خواست ظهر در خوابگاه بماند به آقا كريم گفت بيا با ماشين من برو. سوييچ را داد و رفت.
 
قبل از تمرين عصر ديديم آقا كريم با آژانس آمد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: