کد خبر: ۶۷۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۶۵۶
باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از تبلیغ یک سامانه جدید برنامه ویژه ای دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، در حالی که طی روزهای گذشته مدیر و نمایندگان باشگاه پرسپولیس جلسات متعددی را با مسئولان سازمان لیگ برگزار کردند و از آنها خواستند مانع تبلیغ سامانه 3040 که حکم رقیب را برای سامانه اصلی این باشگاه یعنی 3090 دارد، شوند اما این اتفاق رخ نداده و در بازی های گذشته این سامانه در تبیلغات محیطی به چشم می خورد.

علی اکبر طاهری درجلساتی که با امیر عابدینی و علی کفاشیان داشته از آنها شنیده است که این موضوع حل می شود. اما تا این لحظه خبری نشده و صبر پرسپولیسی ها هم سر آمده است.

طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار کاپ، بار دیگر ناراحتی شدید خود را از بی تفاوتی سازمان لیگ اعلام کرد و همچنین اظهار داشت که اگر بازهم سامانه 3040 تبلیغ شود باشگاه پرسپولیس برای برخورد با این قضیه اقدام خواهد کرد.

بر همین اساس خبر می رسد که پرسپولیسی ها امشب در صورتی که باز هم تبلیغات این سامانه را دور زمین چمن ورزشگاه آزادی مشاهده کند اقدام به خاموش کردن تابلوهای تبلیغاتی خواهند کرد.

باید منتظر ماند و دید امشب و از ساعت 20:30 این ماجرا به کجا کشیده می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: