کد خبر: ۶۷۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۶۰۰
رالی ماشین دودی ها؛
در اینکه صادقی همچنان علاقه‌مند به بازگشت به استقلال است شکی نیست و همین موضوع او را به یکی از چهره‌های پیکان تبدیل می‌کند.
بررسی ترکیب استقلال و پیکان در دیدار حیاتی آبی هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، وضعیت بحرانی استقلال در این روزها، بیش از هر چیز دیگری نتیجه این مسابقه را برای علیرضا منصوریان و تیمش با اهمیت می‌سازد. در واقع استقلال از این مسابقه فقط و فقط سه امتیازش را می‌خواهد و بس (!) که هر نتیجه دیگری بدون شک بحران را برای استقلالی‌ها تکمیل می‌کند و چه بسا به بروز تغییراتی در این تیم هم بینجامد.
 
به همین خاطر علیرضا منصوریان باید هر طور شده در این مسابقه اعاده حیثیت کند. این در حالی است که حضور مهره‌هایی چون آرش برهانی، امیرحسین صادقی و علی حمودی کار را برای منصوریان سخت‌تر هم می‌کند. به خصوص که پیکانی‌ها بعد از شکست مقابل تراکتورسازی برای پیروزی به مصاف استقلال می‌آیند.
 
 
* چهره ویژه؛ امیرحسین صادقی
صادقی مثل آرش، تازه دوران مصدومیت را پشت سر نگذاشته که درباره حضور 90 دقیقه‌ای او اما و اگر وجود داشته باشد. مهره ثابت تیم است و سراسر انگیزه تا مقابل تیم سابق خود یکی از بهترین بازی‌هایش را ارائه دهد.
 
در اینکه صادقی همچنان علاقه‌مند به بازگشت به استقلال است شکی نیست و همین موضوع او را به یکی از چهره‌های پیکان تبدیل می‌کند.
 
 
* چهره ویژه؛ علی قربانی
فوتبال خوبی که در هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان به نمایش گذاشت، امیدهای آبی‌پوشان را برای گلزنی افزایش می‌داد. او که تک گل استقلالی‌ها در بازی گذشته را به ثمر رسانده، می‌تواند مقابل پیکان هم فرشته نجات منصوریان و استقلال باشد. قربانی تاکنون به خوبی توانسته خود را در ترکیب تیم جدیدش جا بیندازد.
 
 
* ترکیب احتمالی میزبان
- دروازه‌بان: رحمان احمدی
 
- مدافعان میانی: امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی
 
- مدافعان کناری: علی حمودی، آرمان قاسمی
 
- هافبک‌ها: صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرش برهانی (مهدی شیری)، بهادر عبدی، سیامک نعمتی
 
- مهاجم: گادوین
 
 
* ترکیب احتمالی میهمان
- دروازه‌بان: مهدی رحمتی
 
- مدافعان میانی: هرایر مگویان، رابسون جانواریو
 
- مدافعان کناری: یعقوب کریمی، خسرو حیدری
 
- هافبک‌ها: امید ابراهیمی، فرشید باقری، جابر انصاری، بختیار رحمانی
 
- مهاجمان: کاوه رضایی، علی قربانی
 
 
* تیم قضاوت
- داور وسط: رضا کرمانشاهی
 
- کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسین طالقانی
 
دیدار تیم های پیکان تهران و استقلال از چارچوب هفته چهارم شانزدهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس و از ساعت 18:15 آغاز خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: