کد خبر: ۶۷۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۴۶۶
نتایج و برنامه بازی های نمایندگان ایران در المپیک ریو؛
درخشش شمشیرباز ایرانی در پنجمین روز نگاه ها را بیش از پیش به المپیک ریو دوخته تا شاید در روز ششم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.
درخشش عابدینی به مدال ختم نشد / امروز در 3 رشته نماینده داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، روز پنجم بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو در حالی برای ورزشکاران کشورمان خاتمه یافت که سابریست ایران در یک‌قدمی مدال نتوانست روی سکو قرار بگیرد. همچنین ورزشکاران کشورمان در ششمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو در سه رشته به مصاف حریفان خود می‌روند.
 
 
*** نتایج ورزشکاران ایران در روز پنجم المپیک
در پنجمین روز از بازی‌های المپیک 2016 ریو سه ورزشکار کشورمان به نام‌های قادر میزبانی در دوچرخه‌سواری و مجتبی عابدینی به‌همراه علی پاکدامن در شمشیربازی اسلحه سابر به میدان رفتند.
 
* درخشش عابدینی در شمشیربازی
در شمشیربازی، عابدینی تا یک‌قدمی مدال پیش رفت، اما نتوانست روی سکو قرار بگیرد. وی در نخستین دیدار خود مقابل "آندری یاگودکا" از اوکراین به برتری 15 بر 9 رسید، سپس در دومین دیدار خود "گو بون جیل" از کره جنوبی را 15 بر 12 شکست داد و به جمع هشت نفر پایانی راه یافت. عابدینی در ادامه به مصاف "وینسنت آنستت" از فرانسه رفت و با نتیجه 15 بر 13 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی رسید.
 
ملی‌پوش شمشیربازی کشورمان در نیمه نهایی مقابل "داریل هومر" از آمریکا قرار گرفت و با نتیجه 15 بر 14 باخت و از راهیابی به فینال بازماند. عابدینی در رده‌بندی هم برابر "کیم جونگ هوان" از کره جنوبی با نتیجه  15 بر 8 باخت و نتوانست به مدال دست پیدا کند.
 
* ناکامی پاکدامن در نخستین گام
علاوه بر عابدینی، علی پاکدامن نیز در مسابقات شمشیربازی سابر حضور داشت که در جدال با "ماتیاس زابو" از آلمان 15 بر 11 مغلوب شد و خیلی زود و در همان دور اول از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
 
* دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی
قادر میزبانی در مسابقه دوچرخه‌سواری تایم تریل انفرادی مسافت 54.6 کیلومتری را رکاب زد و در پایان زمان 1:21:39.45 ساعت را به ثبت رساند و در رده سی‌ویکم در بین 35 دوچرخه‌سواری که زودتر از خط پایان عبور کردند، قرار گرفت.
 
 
*** برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در روز ششم المپیک
ششمین روز از سی‌ویکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو در حالی برگزار خواهد شد که ورزشکاران کشورمان در سه رشته به میدان می‌روند.
 
* مصاف والیبال با کوبا
در رشته والیبال ملی‌پوشان کشورمان پس از دو باخت پیاپی مقابل آرژانتین و لهستان، در سومین دیدار خود از ساعت 17 به وقت تهران به مصاف کوبا خواهند رفت تا بتوانند اولین برد خود در المپیک را جشن بگیرند.
 
* محجوب در جودو
در جودو و در وزن 100- کیلوگرم نیز جواد محجوب در نخستین مبارزه مقابل "توما نیکیفوروف" از بلژیک به میدان می‌رود.
 
* دو بانوی تیرانداز
در رشته تیراندازی و در ماده تفنگ سه وضعیت 50 متر بانوان هم مه‌لقا جام‌بزرگ و نجمه خدمتی از ساعت 16:30 به وقت تهران به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی می‌روند و در صورت راهیابی به فینال، از ساعت 19:30 باید برای کسب مدال تلاش کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: