کد خبر: ۶۷۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
تعداد بازدید: ۳۶۶
مجتبی عابدینی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی بازی های المپیک در رقابتی پایاپای حریفی از فرانسه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

از ریودوژانیرو، مجتبی عابدینی پس از غلبه بر نماینده بلاروس در جدول ٣٢ نفره و گو از کره جنوبی در مرحله یک شانزدهم، سومین رقابت خود در مسابقات شمشیربازی المپیک ریو را برابر انستت از فرانسه برگزار کرد.

این رقابت در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد و طی آن عابدینی موفق شد در یک رقابت پایاپای با نتیجه15 بر 13 صاحب برتری شد. عابدینی با کسب این برتری به مرحله نیمه نهایی مسابقات شمشیربازی صعود کرد.

این برای نخستین بار در طول تاریخ است که یک شمشیرباز ایرانی به این مرحله از المپیک صعود می کند.

عابدینی در المپیک لندن در همان مسابقه اول باخت و حذف شد

 سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: