کد خبر: ۶۷۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۶۸۵
آخرین مربی که در لیگ به استقلال باخت، مجید جلالی بود. استقلال فردا هم با تیم جلالی بازی دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برای رسیدن به آخرین برد استقلال در لیگ برتر باید 105 روز به عقب برگشت. به 9 اردیبهشت ماه 1395 و بازی هفته بیست و هشتم لیگ قبل.

 

آن روز استقلال برابر سایپا قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک برنده شد. امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی گل زد و تیر خلاص را پرو پییچ شلیک کرد. هرچند اصلی ترین لحظه بازی بعد از ثبت این نتیجه روی واکنش خارق العاده مهدی رحمتی رقم خورد که ضربه چیپ بازیکن سایپا را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

 

باخت به تراکتورسازی، مساوی با صبا، مساوی با نفت، باخت به استقلال خوزستان و باخت به صنعت نفت؛ کارنامه استقلال در 5 بازی بعدی اینچنین بدون برد و با 3 باخت و 2 مساوی شکل گرفت.

 

آن روز مجید جلالی روی نیمکت سایپا نشسته بود و بعد از شکست برابر استقلال اخراج شد. فردا هم استقلال برای شکستن طلسم نبردن هایش باید با پیکان دیدار کند که مجید جلالی روی نیمکتش نشسته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: