کد خبر: ۶۷۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۵
- رییس فراکسیون امید مجلس گفت درباره ادامه دار بودن ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالیون اصولگرا، گفت: هر نوع ائتلافی که شکل بگیرد ما منافع ملی را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرداغ ،محمدرضا عارف در گفتگو با خبرآنلاین در مورد اينكه آيا احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتداليون اصولگرا براي انتخابات شوراها وجود دارد، گفت: ما روندي را كه از سال ٩٢به عنوان راهبرد جريان إصلاحات شروع كرديم را ادامه مي‌دهيم و اين به اين دوستان ما برمي‌گردد كه  آمادگي داشته باشند كه در اين روند همراهي كنند و ائتلافي كه در سال ٩٢ و به صورت رسمي در سال ٩٤شروع شد را با هم جلو ببريم.

وي اظهار كرد: قطعا ما عملكردها را ارزيابي خواهيم كرد و هرگامي كه جلو برويم بايد مقداري شفاف تَر ائتلاف ها شكل بگيرد، منتها در هر نوع ائتلافي كه شكل بگيرد ما منافع ملي و استمرار روندي را كه شروع كرديم را ادامه مي‌دهيم و اين موضوع براي ما مهمترين موضوع خواهد بود.

عارف همچنين در رابطه با اينكه ايا حمايت اصلاح طلبان از روحاني مشروط خواهد بود گفت:ما هنوز هيچ بحثي در هيچ جلسه‌اي نداشته ايم و هنوز به صورت رسمي به اين موضوع ورود نداشته‌ايم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: