کد خبر: ۶۷۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
تعداد بازدید: ۵۴۷
دو خبر از پرسپولیس؛
سرمربی پرسپولیس از دروازه‌بان هموطن خود خواست در تمرین عصر امروز سرخپوشان شرکت کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سرمربی پرسپولیس خواهان حضور بوژیدار رادوشویچ در تمرین عصر امروز (سه‌شنبه) تیمش شد. این دروازه‌بان کروات که صبح امروز در تست پزشکی سازمان لیگ شرکت کرد، عصر امروز اولین تمرین خود را با سرخشان انجام می‌دهد. این در حالی است که در صورت آمدن  ITC، برانکو نام او را در لیست 18 نفره تیمش برای بازی با صبای قم قرار خواهد داد.

 

قرار است کارهای نهایی مربوط به قراداد رادوشویچ توسط مدیربرنامه‌های او انجام شود و ثبت قرارداد این بازیکن نیز فردا بعد از آمدن جواب تست پزشکی‌اش انجام خواهد شد.

 

خبر دیگر از پرسپولیس این که رامین رضاییان که تلاش زیادی داشت بار دیگر به جمع سرخپوشان برگردد، با جواب منفی برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس مواجه شد و از همین رو وی برای فسخ قرارداد در دفتر باشگاه پرسپولیس حضور یافت. او همچنین باید با پرسپولیسی‌ها تسویه حساب مالی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: