کد خبر: ۶۷۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۹۶
رتبه یک کنکور تجربی گفت: علاقه زیادی به رشته پزشکی داشتم و به همین دلیل امسال در کنکور رشته تجربی شرکت کردم و خوشبختانه لطف خدا نیز شامل حال من شد.
انصراف از تحصیل رتبه یک کنکور تجربی بخاطر پزشکی!به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، محمد احمدی در مشهد مقدس اظهار داشت: علاقه زیادی به رشته پزشکی داشتم و به همین دلیل امسال در کنکور رشته تجربی شرکت کردم و خوشبختانه لطف خدا نیز شامل حال من شد و رتبه نخست رشته تجربی را کسب کردم.

 وی بیان کرد: برای کنکور امسال زحمت زیادی کشیدم و بازهم لطف خدا شامل حالم شد، بنده سال سوم رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف بودم و به دلیل علاقه زیادی که به رشته پزشکی داشتم از ادامه تحصیل انصراف دادم.

رتبه یک کنکور تجربی عنوان کرد: قصدم برای ادامه تحصیل دانشگاه تهران است و البته هنوز در حال رایزنی و مشورت هستم.

وی گفت: فکر می‌کنم کسب این رتبه لطف ائمه اطهار بوده است، مادرم دیشب تا صبح شبکه خبر را رصد می‌کرد و نخستین بار ایشان به من خبر دادند که رتبه نخست را کسب کرده‌ام.

احمدی در پاسخ به اینکه آیا انتظار چنین رتبه ای را داشت یا خیر افزود: با درصدهایی که زده بودم این احتمال را می‌دادم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: