کد خبر: ۶۷۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۳۴۸
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کرار با تعصب خاص خودش ثابت کرد که متعلق به مردم تبریز است.
ذوالفقاری : کرار تبریزی است نه خارجی / رمضانی به دربی می رسدبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب ذوالفقاری در باره دیدار تیمش مقابل پیکان تهران اظهار کرد: دیدار تیم تراکتورسازی با پیکان تهران خوب بود و از عملکرد بازیکنان وکادرفنی رضایت دارم .

وی در ادامه افزود: چون خوب و قابل قبول بازی کردیم توانستیم نتیجه لازم که همان برد است را کسب کنیم . وخوشحالم که سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کردیم.

ذوالفقاری در خصوص عملکرد خارجی های تراکتورشازی خصوصا ادینیو و کرار گفت: به نظرم کرار خارجی نبوده وبه مردم شهر تبریز تعلق دارد . وبا تعصب مثال زدنی که دارد خود را در دل مردم جا کرده است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی اذعان کرد: عملکرد بازیکنان نشان از آینده خوب تیم تراکتورسازی می دهد. و این باعث حس امیدواری هواداران تبریزی تیم فوتبال تراکتورسازی می دهد.

وی بااشاره به آسیب دیدگی علیرضا رمضانی گفت : علی رضا رمضانی با آسیب دیدگی مواجه است اما با تلاش کادر پزشکی باشگاه به احتمال فراوان به دیدار با ماشین سازی تبریز در دربی تبریز می رسد.

خبرنگار: مهران حسینی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: