کد خبر: ۶۷۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۵۶۳
«آرزوی مدیریت ارشد استان این است که آن مصونیت آهنینی که روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری از آن برخوردار است و با آن برخوردی نمی‌شود و دیگر سایت‌های محلی مانند خبرگزاری مهر و وب‌سایت خبری مرصاد از آن برخوردارند، دیگر نشریات نیز از آن برخوردار باشند».
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه، در نشست روز خبرنگار که با حضور مدیران ارشد استان و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، گفت: «خرده می‌گیرند چرا من از نهج‌البلاغه بهره می‌گیرم. درحالی‌که افتخارم این است که با توجه به رشته تحصیلی‌ام، ادیان، عرفان و الهیات خوانده‌ام و خداوند مرحمتی فرموده تا با قرآن، احادیث و مبانی دینی سروکار داشته باشم و در آنجا با حقایق متعددی که به درد این روزها می‌خورد آشنا شوم».

رازانی افزود: «با توجه به پایگاه سیاسی‌ای که متعلق به آن هستم، اصلاح‌طلب بوده و هستم و اصلاح‌طلب طرفدار آزادی بیان است».

استاندار کرمانشاه با تأکید بر این موضوع که انتقاد را تنها به انتقاد سازنده و منصفانه نیز مشروط نمی‌کنم، تصریح کرد: «ما احتیاج به نقد داریم و حتی وجود نقد مخرب نیز بهتر از نبود نقد است».

او با اشاره به سخنان یکی از مدیران نشریات در این نشست مبنی‌بر اینکه مدیریت ارشد استان حامی رسانه‌ها باشد، گفت: «مدیریت ارشد استان حامی رسانه‌ها و در کنار آنها قرار دارد. تا به امروز نیز با وجود همه تعابیری که درباره خواب‌بودن، بی‌کفایتی و نالایقی به مدیر ارشد استان نسبت داده شده، به سراغ دادگاه نرفته‌ایم و شکایتی نیز علیه کسی تنظیم نکرده‌ایم و همچنان این رویه را دنبال می‌کنیم».

استاندار کرمانشاه افزود: «آرزوی مدیریت ارشد استان این است که آن مصونیت آهنینی که روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری از آن برخوردار است و با آن برخوردی نمی‌شود و دیگر سایت‌های محلی مانند خبرگزاری مهر و وب‌سایت خبری مرصاد از آن برخوردارند، دیگر نشریات نیز از آن برخوردار باشند».

رازانی درباره طرح این موضوع که مانع حضور خبرنگار خبرگزاری مهر در نشست خبری رئیس‌جمهور شده‌اند، گفت: «ای‌ کاش حداکثر برخورد با اصحاب مطبوعات در کشور در همه دوره‌ها به این موارد محدود می‌شد». او افزود: «از جانب دولت تدبیر و امید و مدیریت ارشد استان، هیچ‌گاه چنین برخوردهایی با اهالی رسانه نخواهد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: