کد خبر: ۶۷۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۳۸۵
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ چندین محموله کیف و کفش قاچاق را در پایتخت کشف کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ چندین محموله کیف و کفش قاچاق را در پایتخت کشف کردند.

 طی 72 ساعت گذشته ماموران پلیس آگاهی پایتخت از ورود محموله‌های قاچاق به داخل تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. کارآگاهان آگاهی با انجام تحقیقات خود از زمان و نحوه ورود این محموله‌ها به داخل کشور با خبر شده و در عملیاتی پلیسی دو کانتینر حامل کیف مدرسه را کشف و توقیف کردند.

همچنین در ادامه این عملیات، چندین دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شامل چندین تن پوشاک زنانه و کفش بچگانه توسط ماموران کشف و توقیف شد که این محموله‌ها نیز جمعا حدود 50 تن وزن داشتند.

سردار محمدیان رییس  پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا گفت:‌ در جریان این عملیات هشت تن نیز دستگیر شده و پرونده‌شان به مراجع قضایی ارسال شده است و ارزش ریالی محموله کشف‌شده حدود چهار میلیارد تومان برآورد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: