کد خبر: ۶۷۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۱۰۹۷
رییس پلیس راه لرستان از تصادف سواری سمند با پراید در منطقه کمالوند خرم‎آباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس پلیس راه لرستان از تصادف سواری سمند با پراید در منطقه کمالوند خرم‎آباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ مرتضی چغلوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در منطقه "کمالوند"، بلافاصله عوامل پلیس راه و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با سواری پراید، راننده پراید در دم فوت و شش تن از سرنشینان دو خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

چغلوند بیان کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودروی سمند اعلام کردند.

رئیس پلیس راه لرستان با بیان اینکه انحراف به چپ، خستگی و خواب‎آلودگی از عوامل اصلی تصادفات دلخراش محسوب می‌شوند، به رانندگان توصیه کرد: با پرهیز از هرگونه تخلف حین رانندگی سفری ایمن و خوش را برای خود و همسفران مهیا کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: