کد خبر: ۶۷۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۴۳۲
این حادثه در کیلومتر 10 جاده نیشابور به مشهد روی‌داده بود و طی آن یک دستگاه وانت واژگون و راننده در آن محبوس شده بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس:‌ مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور از وقوع واژگونی منجر به فوت یک دستگاه نیسان در نیشابور خبر داد.

مصطفی افشار اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف در محور نیشابور- مشهد با مرکز فوریت‌های پزشکی، دانشکده علوم پزشکی نیشابور همکاران از پایگاه امام رضا(ع) در صحنه تصادف حاضر شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر 10 جاده نیشابور به مشهد روی‌داده بود و طی آن یک دستگاه وانت واژگون و راننده در آن محبوس شده بود.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: پس از رهاسازی فرد مصدوم و تحویل به اورژانس با توجه به عدم وجود علایم حیاتی تلاش برای احیا آغاز گردید ولی متأسفانه به علت شدت جراحات مصدوم تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند و راننده درصحنه تصادف جان سپرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: