کد خبر: ۶۷۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۵۲۱
رئيس سازمان بازرسي کل کشور به «وزرا و مديران ارشد دستگاه‌هاي اجرايي» درباره ممنوعيت بکارگيري بازنشسته‌ها هشدار داد.
هشدار سراج در خصوص ممنوعيت بکارگيري بازنشسته‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، ناصر سراج در نامه ‌اي به مديران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي هشدار داد قانون ممنوعيت به‌کارگيري بازنشستگان از تاريخ ابلاغ لازم‌الاجراست و اين سازمان با متخلفان برخورد قانوني خواهد کرد.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور در اين نامه با استناد به قانون ممنوعيت به‌کارگيري بازنشستگان مصوب 20 ارديبهشت امسال مجلس شوراي اسلامي خطاب به مديران ارشد دستگاه‌هاي اجرايي متذکر شده است که از تاريخ ابلاغ قانون مذکور، بکارگيري افرادي که در اجراي قوانين و مقررات مربوطه، بازنشسته و يا بازخريد شده و يا بشوند، در دستگاه ‌هاي دولتي و همه دستگاه‌هايي که به نحوي از انحاء از بودجه عمومي کل کشور استفاده مي‌کنند، ممنوع است.

قاضي سراج در ادامه خطاب به مديران ارشد دستگاه‌هاي اجرايي يادآور شده است: به‌موجب قانون مذکور، دستگاه‌هاي مشمول موظفند ظرف مدت 60 روز از تاريخ ابلاغ اين قانون، آن دسته از افرادي که بر خلاف مفاد قانون به کار گرفته شدند، از خدمت منتزع و با آنان تسويه حساب کنند و افراد مذکور نيز بايد ظرف مهلت قانوني مقرر سمت و پست خود را ترک کنند و همچنين پرداخت هرگونه وجهي پس از مهلت مقرر، از هر محل و تحت هر عنوان در حکم تصرف غيرقانوني در اموال دولتي است.

رئيس سازان بازرسي کل کشور در پايان به مسئولان اجرايي هشدار داده است: همه دستگاه‌هاي مشمول اين قانون مکلفند مفاد قانون مذکور را رعايت کنند و اين سازمان به کليه واحدهاي بازرسي خود مأموريت داده تا در راستاي نظارت بر حسن اجراي قانون مذکور، ضمن بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي قانوني بر اجراي صحيح و کامل اين قانون نظارت و دستگاه‌ها و افراد متخلف را به مراجع قانوني معرفي کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: