کد خبر: ۶۷۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۳۱۹
سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال از قرار گرفتن نام مقدس روی جوراب های بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد.
به گزارش خبرداغ ،امیر عابدینی در گفت وگو با کاپ، درباره گزارش ماجرای جوراب تیم ملی  اظهار داشت: این بحث از دو منظر قابل بررسی است. اول اینکه یک حرکت غلط صورت گرفته که اگر مشخص شود سهل انگاری بوده است باید با عامل آن برخورد شود دوم آنکه ما عادت داریم که از فرصت ها استفاده نکنیم و در واقع بلد نیستیم که از فرصت ها بهره ببریم. تیم های ملی در هر رشته ای الگو هستند و من یادم می آید در مسابقات مختلف جام جهانی که تیم ما در این رقابت ها حضور داشت هموطنان مان خارج از کشور ملتمسانه از مسوولان می خواستند که یک دست لباس تیم ملی را برای آنها ببرند زیرا پوشیدن این پیراهن برای هر ایرانی افتخار است.

وی افزود: حالا ما به جای بهره برداری از فرصت در انتخاب پارچه ، دوخت و شکل و شمایل خوب عمل نمی کنیم. ما به ملت به دولت و مهم تر از همه به فرهنگ مان بدهکار هستیم و این اتفاقات که امروز شما در گزارش تان نوشته اید بی احترامی به این موارد است.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: با مقوله های ذکر شده با بالا نمی توان شوخی کرد اما متاسفانه به نظر می رسد که عده ای بحث را شوخی گرفتند ما حتی با هویت باشگاه ها نباید شوخی کنیم حالا چه برسد هویت تیم ملی. امیدوارم هرچه سریع تر این جوراب ها جمع آوری شوند و از بین برود زیرا قرار گرفتن نام های مقدس روی جوراب ملی پوشان توهین تلقی می شود و در مملکتی که مردمانی معتقد دارد نباید اجازه چنین کارهایی را به کسی داد.

وی اضافه کرد: از زمانی که در جریان این موضوع قرار گرفتم پیگیری کردم و حتی به آقای تاج اطلاع رسانی شد و دوستان بسیار متعجب شدند. حالا هم به دنبال پاسخ هستیم ولی مطمئن باشید دوستانی که به تازگی در فدراسیون فوتبال منصوب شده اند در  جریان این مسایل نبوده اند اما معتقدیم در زمینه لباس ها از لحاظ فرم و پارچه و دوخت خوب عمل نشده و اقدام اخیر هم از همه بدتر بوده است.

عابدینی در پایان درباره مباحث دیشب برنامه 90 پیرامون لباس های تیم ملی گفت: ممکن است کمپانی این البسه مشکلی نداشته باشد بلکه مشکل از خود ماست. ما بلد نیستیم که درست معامله کنیم و حقوق خودمان را در قراردادها بیاوریم لذا نمی توانیم خارجی ها را مقصر بدانیم. ما قطعا براساس هماهنگی هایی که با مدیر تیم های ملی داشته ایم در زمینه لباس ها طراحی های تازه ای خواهیم داشت و در مرحله دوم قرار است لباس های دائمی برای تیم ملی طراحی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: