کد خبر: ۶۷۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۲۸۱
یک منبع آگاه گفت: انتصاب جدیدی در هیئت مدیره بانک ملت صورت نگرفته است.
توضیح بانک ملت: علی رستگار در هیئت مدیره بانک ملت منصوب نشده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار برخی خبرها دربارۀ انتصاب مجدد علی رستگار مدیرعامل معزول و بازداشتی بانک ملت یک فرد مطلع در بانک ملت ضمن رد این موضوع به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: رستگار پیش از این و مجامع پیشین بانک (سال 92) به عنوان نماینده سهامداران شرکت "صبا تامین" از سهامداران عمده بانک ملت در هیئت مدیره بانک معرفی و منصوب شده بود و این موضوع مربوط به اتّفاقات چند ماهه اخیر نیست.

وی افزود: سهامدار مذکور(شرکت سرمایه گذاری صبا تامین) هنوز نماینده جدید را معرفی نکرده و همین موضوع باعث شده تا مدیرعامل معزول بانک نامش در میان اعضای هیئت مدیره به چشم بخورد و براساس قانون کماکان وی عضو هیئت مدیره بانک است و انتصاب جدیدی صورت نگرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیات
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
سلام. ما كارمندان بانك ملت از اینكه ایشان به تركیب هیات مدیره بازگشتند خوشحالیم. چرا ما با آبروی مردم بازی می كنیم.با اهداف سیاسی آبروی مسلمان را می بریم و از حرمتشس غافلیم. از یوالحساب غافلیم. ایشان برای كارمندان بانك با تمام فعالیتهای مالی و انسانی الگو شده اند.برقراری حق معیشت، برقراری تسهیلات برای نیرو های شركتی و توجه به یكسان سازی حقوق بازنشستگان كمترین كارهای ایشان است.فقط اعتقاد به تكریم نیروی انسانی برای عمل به آن كافی و وافی نیست.
کارکنان بانک ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
یادگار حضرت امام در دیدار با روحانی: برای حرکت رو به جلو باید هزینه داد

عملكرد باورنكردني آفای رستگار مدير عامل بانك ملت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): انتخاب مديري كه سال ها سابقه كار در بانك ملت را داشته است باعث شد كه در ظرف يك هفته از 21 تا 28 اسفندماه بانك ملت با 13 درصد رشد در جذب سپرده‌ها مواجه شود. همچنين میزان پس‌اندازهای بانک ملت 10 درصد، سپرده‌های کوتاه مدت 26 درصد و بلندت مدت 14 درصد افزایش یافته است. در همین حال، برای نخستین بار ارزش کل سهام بانک ملت با نزدیک به 83 درصد رشد مواجه شده و به مرز 10 هزار میلیارد تومان رسیده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: