کد خبر: ۶۷۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۴۱۷
رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی تهران گفت: سکته‌های قلبی، مغزی و بیماری‌های مادرزادی قلبی موجب شده‌اند که وضعیت قلب و عروق ایرانیان بحرانی شود.
وضعیت بیماری‌های قلب و عروق در ایران بحرانی استبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، با ابراز نگرانی از وضعیت سلامت قلب و عروق در کشور، پرخوری و بدخوری را از جمله دلایل شیوع بیماری‌های غیرواگیر بیان کرد و افزود: حدود 40 درصد از مرگ و میرها در کشور در اثر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی است و اگر کسی در پنج دهه نخست زندگی دچار سکته‌ قلبی شود، وضعیت حادی را تجربه خواهد کرد.

نوحی با اشاره به مادران بارداری که سابقه بیماری‌های قلبی در خانواده خود یا همسران‌شان را دارند، اضافه کرد: بهتر است این مادران در دوران بارداری اکوی جنین را انجام دهند تا در صورت ابتلای جنین به بیماری‌های مادرزادی قلبی، طرح درمانی جنین اجرا شود.

رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی تهران همچنین اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت دارویی برای بیماران قلبی در کشور مناسب است، اما وضعیت بیمه‌ها بسیار نابسامان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: