کد خبر: ۶۷۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۳۹۴
دل برانکو نرم شد؛
با توجه به صحبت های اسطوره پرسپولیس و شماره 8 معروف این تیم با برانکو رامین رضاییان به پرسپولیس نزدیک تر شد.
پادرمیانی دو اسطوره پرسپولیس برای بازگشت یاغیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، پس از حضور علی کریمی در اردوی پرسپولیس و دیدارش با برانکو ایوانکوویچ که برای پادرمیانی درمسیر برگشت رامین رضییان به این تیم صورت گرفت علی پروین هم اعلام کرد در صورت لزوم کمک می کند تا این بازیکن به پرسپولیس برگردد.
 
بر اساس این گزارش با پادرمیانی شماره 8 معروف پرسپولیس و همچنین صحبت های اسطوره این تیم به نظر می رسد برانکو درصدد برآمده تا مسیر بازگشت رضائیان به این تیم را هموار کند.
 
با توجه به اینکه شب گذشته هم مشخص شد پرسپولیس همچنان با مشکل گلزنی که در اوایل فصل گذشته با آن دست به گریبان بود مواجه است از اردوی این تیم خبر می رسد که به احتمال زیاد گولچ از لیست پرسپولیس خارج می شود تا جا برای بازگشت رضائیان باز شود.
 
برانکو امیدوار است تا با این تغییرات مشکل پرسپولیس برطرف و توقع هواداران این تیم برآورده شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: