کد خبر: ۶۷۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
تعداد بازدید: ۶۴۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سعی می کنم تا به بازگشت رضائیان کمک کنم.
پروین: با برانکو برای بازگشت رامین به پرسپولیس حرف میزنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، علی پروین در پاسخ به این سوال که قرار است وی و کریمی مقدمات بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس را فراهم کنند اظهار داشت: من خبر نداشتم و الان این موضوع را از شما می شنوم. ولی همین الان پیگیر می شوم و تلفن می زنم تا کمک کنیم این بچه به پرسپولیس برگردد.
 
وی درادامه گفت: سعی می کنم با برانکو صحبت کنم و به هواداران قول می دهم که کمک کنیم رضائیان به پرسپولیس برگردد. البته نظر باشگاه و برانکو از هر چیزی مهم تر است.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امروز به ورزشگاه آزادی می رود گفت: انشاالله اگر بتوانم به ورزشگاه می روم.

پروین در پایان درباره احتمال حضور چشمگیر تماشاگران در بازی امروز گفت: امیدوارم تماشاگران استادیوم آزادی را پر کنند چون پرسپولیس بدون هوادار معنی ندارد و انشاالله بچه ها با یک بازی خوب مثل بازی قبل مقابل سایپا نتیجه خوبی می گیرند و دل هواداران را شاد می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: