کد خبر: ۶۷۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۳۵۵
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صحبت‌های آقای احمدی‌نژاد درباره اصرار دیگران برای کاندیداتوری تعارف است.
باهنر :چه کسی باور می‌کند قصد سفرهای احمدی‌نژاد انتخاباتی نباشد!به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا باهنر در نشست خبری خود در مورد اظهارات احمدی نژاد و اینکه گفته تبلیغات علیه من غوغا می‌کند، آیا به نظرتان با این صحبت‌ها قصد ورود جدی به انتخابات را دارد، ابراز داشت: صحبت‌های آقای احمدی‌نژاد درباره اصرار دیگران برای کاندیداتوری تعارف است.

او ادامه داد: دفتر ایشان می‌گوید که سفرهایشان انتخاباتی نیست، ولی چه کسی باور می‌کند که قصد این سفرها انتخاباتی و برای کاندیداتوری نیست.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: اگر شرایط برای حضور ایشان فراهم شود و او بداند تایید می‌شود، حتما کاندیدا خواهد شد.

باهنر ادامه داد: ما فعلا ایشان را از لیست انتخاباتی خودمان خط نمی‌زنیم اما باقی ماندن او در لیست ما به منزله تایید ایشان از سوی اصولگرایان نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: