کد خبر: ۶۷۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
تعداد بازدید: ۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:من به موضوع منتشر شدن قراردادها ورود نمی کنم چرا که در حیطه وظایف من نیست و اگر اشتباه بوده باید مسئولان پاسخگو باشند.
ذوالفقاری: به موضوع انتشار قراردادها ورود نمی کنم/دست پر از آبادان برمی گردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب ذوالفقاری درباره انتشار قراردادهای بازیکنان، سرپرستان از سوی رسانه ها اظهار داشت: اگر موضوع منتشر شدن قراردادها کار نادرستی بوده باید مسئولان و افراد منتشر کننده پاسخگو باشند که انجام چنین کاری چه دلیلی می تواند داشته باشد.

وی در ادامه افزود: من به موضوع منتشر شدن قراردادها ورود نمی کنم چرا که در حیطه وظایف و مسئولیتهای من نیست. و اگر به اشتباه در رسانه ها مطرح شده باید افراد مسئول این اقدام پاسخ دهند.

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به جذب رامین رضاییان در تیم فوتبال تراکتورسازی و اینکه گفته شده وی مورد توجه امیر قلعه نویی است تصریح کرد: باید عنوان کنم رامین رضاییان بازیکن خوبی است ولی نمی دانم موضوع جذب وی در تراکتور از کجا مطرح شده است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با پرداختن به دیدار با صنعت نفت آبادان عنوان کرد: ما فردا با صنعت نفت آبادان بازی برگزار می کنیم و شرایط تیم خوب است در واقع تمرینات خوبی انجام داده ایم. و با توجه به تساوی برابر استقلال خوزستان و ارائه دیداری قابل قبول با روحیه به مصاف تیم آبادانی می رویم.

وی با اشاره به گرمای شدید شهر آبادان گفت: البته در تمامی شهرهای کشور گرما هست و این تیم نیز در سرمای زمستان هم به این شهر آمده اند  به نظرم بازیکنان چندان مشکلی در این هوا ندارند.

ذوالفقاری در خصوص هفته نخست رقابتها و تساوی در برابر استقلال خوزستان گفت: تساوی نیز بخشی از فوتبال است و علی رغم اینکه بازی قابل قبولی ارائه دادیم اما به نتیجه مساوی و تقسیم امتیازات راضی شدیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: بدون شک در هفته دوم و دیدار مقابل صنعت نفت، تراکتور با دست پر و کسب سه امتیاز به تبریز برمی گردد.

وی یاد آورشد: امیدوارم با ارائه دیداری قابل قبول ، تماشاگر پسند و کسب سه امتیاز این دیدار ضمن ارتقاء تراکتور در جایگاه جدولی دل هواداران تبریزی را شاد کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: