کد خبر: ۶۷۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۹۵۷
با وجود این که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که برای جذب رضائیان جای خالی ندارند اما کاملا مشخص است که این تیم با بازگشت رضائیان از جذب او صرف نظر نخواهد کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،با وجود این که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که برای جذب رضائیان جای خالی ندارند اما کاملا مشخص است که این تیم با بازگشت رضائیان از جذب او صرف نظر نخواهد کرد. از چند روز گذشته هم تلاش ها برای خارج کردن نام گولچ از لیست پرسپولیس آغاز شده بود تا جا را برای بازگشت احتمالی رضاییان باز کنند.

 

در صورت این که پرسپولیسی‌ها موفق به فسخ قرارداد با گولچ شوند دو جای خالی دارند و دو بازیکن نیاز دارند. یک دروازه‌بان جانشین برای لوبانف و یک دفاع  وسط. این در حالیست که با اتفاقات اخیر باید یکی از این جاهای خالی با نام رامین رضائیان پر شود. در پستی که پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن دارد و آن وقت برانکو نمی تواند در پست مورد نیازش یعنی دفاع وسط بازیکن جذب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: