کد خبر: ۶۷۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
تعداد بازدید: ۸۶۴
چند بازیکن تیم سپاهان که کاروان این تیم در تهران را همراهی نکردند، امشب در اصفهان تمرین خواهند کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،جمعی از بازیکنان سپاهان غروب امروز در ورزشگاه خانگی تیم سپاهان تمرینات شان را زیر نظر حسام فتاحی یکی از اعضای کادر فنی سپاهان انجام خواهند داد. این تمرین در ورزشگاه باغ فردوس و از ساعت 18/30 آغاز می شود.

به احتمال بسیار زیاد احسان حاج صفی نیز در این تمرین حضور پیدا خواهد کرد.

خبر دیگر از تیم سپاهان این که تقریبا برای سپاهانی مسجل شده که در این فصل قادر به استفاده از دنیل نوروزی نیستند و این بازیکن به دلیل استفاده از پاسپورت  ایرانی برای بازی کردن حتما باید دارای کارت پایان خدمت باشد که این بازیکن آن را ندارد.

بعد از آن که احسان حاج صفی ظهر امروز قراردادش را با باشگاه سپاهان امضا کرد، سپاهانی ها برای بازی گرفتن از وی نیازمند صدور ITC این بازیکن می باشند. لذا مسئولین این باشگاه در تلاشند تا هرچه سریعتر ITC این بازیکن از طریق فدراسیون فوتبال آلمان صادر گردد.صدور این ITC مستلزم پرداخت مبلغ قابل توجهی از سوی باشگاه سپاهان و یا خود حاج صفی به باشگاه آلمانی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: