کد خبر: ۶۷۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۹۱۳
کمپانی دیزنی نام قسمت سوم مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی و پرفروش «انتقام‌جویان» را اعلام کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: اسکرین نوشت: قسمت سوم سری فیلم‌های «انتقام‌جویان» محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی با عنوان کامل «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» از تاریخ 4 می 2018 در قالب سه بعدی در سینماهای جهان اکران می‌شود.

قسمت اول فیلم «انتقام‌جویان» در سال 2012 به کارگردانی «جاس ودون» و با بازی «کریس ایوانز»، «رابرت داونی جونیور»، «مارک رافالو»، «کریس همسورث»، «اسکارلت یوهانسون» و «ساموئل ال. جکسون» از سوی کمپانی دیزنی در سینماهای جهان به روی پرده رفت و با فروش بیش از 1.5 میلیون دلار هم‌اکنون پس از فیلم‌های «آواتار»، «تایتانیک»، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» و «دنیای ژواسیک» در رتبه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان قرار دارد.

«انتقام‌جویان: عصر اولترون» نیز در دنباله قسمت اصلی این فیلم در سال 2015 به کارگردانی «جاس ودون» و با حضور مجدد ستاره‌های قسمت اول این فیلم به سینما آمد و توانست فروش جهانی بالغ بر 1.4 میلیارد دلار را برای کمپانی دیزنی رقم بزند.

همچنین بر اساس اعلام استودیو مارول و کمپانی دیزنی دنباله فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» نیز که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده نیز از تاریخ 3 می 2019 میهمان سینماهای جهان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: