کد خبر: ۶۷۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۳۱۵
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردان برانکو در دیدار برابر سایپا گفت: «با این پرسپولیس باید نگاه آسیایی داشته باشیم.»
زادمهر؛ به بیرانوند میلیاردی نیاز داشتیم / با این بازیکنان باید نگاه آسیایی داشته باشیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، محمدرضا زادمهر با اشاره به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر سایپا در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: «به هر حال این مسابقه بازی اول فصل محسوب می‌شد و هیچ کدام از تیم‌ها شناختی از یکدیگر نداشتند. اما با این وجود هم پرسپولیس و هم سایپا عملکرد خوبی داشتند و در نهایت هم پرسپولیس تواسنت کمی بهتر عمل کند و سه امتیاز این مسابقه را بگیرد.»
 
وی افزود: «علیرضا بیرانوند عملکرد خوبی در این مسابقه داشت. از طرفی دیگر نیز سید جلال حسینی به عنوان یک کاپیتان در زمین عملکرد خوبی داشت و به خوبی نیمه عقب زمین را کنترل می‌کرد. از طرفی هم هافبک ها مکمل خوبی هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی بودند. در مجموع شاگردان برانکو نشان دادند که پتانسیل خوبی دارند و با این بازیکنان باید نگاه آسیایی داشته باشیم.»
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه علیرضا بیرانوند به عنوان تنها بازیکن میلیاردی در پرسپولیس حضور دارد، خاطرنشان کرد: «به هر حال ما به یک دروازه‌بان شش دانگ نیاز داشتیم و تا دروازه پرسپولیس را بیمه کند و بیرانوند یکی از بهترین گزینه‌های ما بود. فکر می‌کنم بیرانوند می‌تواند سالیان سال برای پرسپولیس دروازه‌بانی کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: