کد خبر: ۶۷۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۴۴۲
با دستور دادستانی ۵ پاتوق معتادان در شرق پایتخت تخریب شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها،فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌دنبال شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص پاتوق شدن چند منزل مخروبه برای مصرف مواد مخدر توسط معتادان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و پس از جمع‌آوری مستندات مربوطه، گزارش موضوع به کارگروه ویژه‌ای متشکل از نمایندگان دادستانی، شهرداری، بهزیستی و شبکه بهداشت ارائه شد.

وی ادامه داد: پس از طرح موضوع در کارگروه مذکور، دادستان پاکدشت دستور تخریب این پاتوق‌ها را صادر کرد که پس از صدور دستور تخریب و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مسئول، این پاتوق‌ها به‌صورت ضربتی تخریب شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: اماکن تخریب‌شده، منازل مخروبه‌ای بودند که به محل تجمع معتادان پرخطر درآمده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: