کد خبر: ۶۷۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۳۸۲
چند ایرانی با دیدن یک مربی لیگ برتری و شاگردش در یک کشور خارجی از هتل محل اردوی شان خارج شده اند و به رستورانی معروف در آن کشور رفته اند.
مربی و بازیکنش تا 3 صبح در رستوران معروف شهر!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در اردوی اخیر یکی از تیم های لیگ برتری، مربی تیم به همراه بازیکنش ساعت 1 بامداد از هتل خارج شدند! 
این مربی که رابطه خوبی با آن بازیکن دارد، بدور از چشم دیگر بازیکنان، چنین قولی و قراری با او گذاشت. یکی از شاهدان می گوید آنها نزدیک به دو ساعت بیرون از هتل بودند و گویا به یکی از رستوران های معروف شهر رفتند. جالب اینجاست در که در رستوران فوق تعدادی ایرانی هم حاضر بودند که با دیدن این مربی و بازیکنش، تعجب کرده اند. آنها از خود می پرسیدند که چطور این دو در آن ساعت از بامداد در خارج از اردو هستند و مگر نباید الان خواب باشند؟ چند ایران در رستوران حاضر بودند که با این دو عکس گرفتند و آن بازیکن اصرار داشت که این عکس ها در فضای مجازی منتشر نشود!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: