کد خبر: ۶۷۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۳۹۶
اورژانس بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار از پذیرش پسر دوساله ای که به دلیل سقوط دچار خونریزی از گوش بود خودداری کرد و حدود 5 ساعت خانواده این کودک را به تکاپو برای پیدا کردن راهی برای درمان انداخت.
اورژانس بیمارستان چابهار کودک ضربه مغزی را پذیرش نکردبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانواده «محمدعمر» درپی سقوط او از اوپن آشپزخانه و خونریزی از گوش چپش این کودک دوساله را به اورژانس بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار بردند ولی پزشک کشیک اورژانس از پذیرش این کودک خودداری کرد.
پدر «محمدعمر» به خبرآنلاین گفت: حدود ساعت 12 ظهر سه شنبه 5مرداد در اورژانس نوبت گرفتیم و دکتربعد از معاینه اولیه گفت بچه را به خانه ببرید اگر استفراغ کرد یا بیهوش شد او را برای درمان به بیمارستان بیاورید.
این مرد درباره عدم پذیرش فرزند دوساله اش افزود: هرچه به پزشک مردی که در اورژانس حاضر بود اصرار کردم که الان چرا او را درمان نمی کنید و چرا باید منتظر اتفاقی باشم که ممکن است بعدا بیفتد آنها حاضر به پذیرش بچه نشدند. 
پدر «محمدعمر» همچنین دراین باره گفت: من حاضر نشدم از بیمارستان خارج شوم ولی نه رییس بیمارستان در دسترس بود و نه رییس بخش هایی نظیر حراست که از آنها کمک بگیرم.
این مرد به انتظار 5 ساعته خود در بیمارستان امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: سرانجام دکتر جعفری متخصص مغز و اعصاب که به بیمارستان آمد و «محمدعمر» را معاینه کرد دستور پذیرش او را داد تا 24 ساعت تحت نظر باشد که مبادا ضربه مغزی شده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
شفاف سازی و جوابیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پی درج خبر: اورژانس بیمارستان چابهار کودک ضربه مغزی را پذیرش نکردhttp://gandomkhabar.ir/p1-111/
اگر بدنبال شفاف سازی هستید این جوابیه منتشر کنید
مدیر پایگاه

بعد از درج خبر ‘ اورژانس بیمارستان چابهار کودک ضربه مغزی را پذیرش نکرد ‘   در کانال تلگرامی گندم خبر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای شفاف سازی موضوع جوابیه ای را برای ما ارسال نمودند که در ادامه به استحضار شما شهروندان گرامی می رسانیم.

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری گندم پرس

با سلام و احترام

با عنایت به انتشار خبری با عنوان ” اورژانس بیمارستان چابهار کودک ضربه مغزی را پذیرش نکرد” خواهشمند است در خصوص درج جوابیه ذیل اقدام لازم معمول گردد.

دکتر چوبان مدیر روابط عمومی

جوابیه

در پی انتشار مطلبی در پایگاه خبری و کانال تلگرامی گندم پرس در خصوص "عدم پذیرش بیمار ضربه مغزی در بیمارستان امام علی (ع) چابهار” به استحضار می رساند:
محمد عمر فاضلی ۲ ساله ساعت ۱۲:۲۰ ظهر روز گذشته (۵/۵/۱۳۹۵) طبق اظهار همراهیان بیمار در پی سقوط از ارتفاع (اوپن آشپزخانه) و با خونریزی مختصر از گوش به اورژانس بیمارستان امام علی (ع) چابهار آورده شد. 
پس از انجام اقدامات درمانی اولیه و پذیرش بیمار (تریاژ) در حالیکه کاملا هوشیار و بی قرار بود ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه توسط پزشک اورژانس معاینه و درخواست مشاوره جراحی مغز و اعصاب شد که بلافاصله به اطلاع پزشک متخصص رسید و درخواست سی تی اسکن مغز گردید که برای انجام آن لازم است کودک کاملا بی حرکت باشد، طبق نظر متخصص مربوطه با تجویز داروی خواب آور، کودک برای سی تی اسکن آماده و انجام شد.

و درنهایت ساعت ۱۷ ، محمد عمر توسط متخصص، ویزیت و در بخش جراحی زنان بستری گردید.

وی صبح امروز ۶/۵/۱۳۹۵ با حال عمومی خوب ترخیص شد.

در پایان ضمن توصیه به والدین و تقاضای توجه لازم به مراقبت و ایمنی کودکان به استحضار می رساند: از مجموع مستندات بیمارستان، مشخص است که تمام مراحل معاینه و درمان بر اساس اصول پزشکی انجام و اجرا شده و منبع انتشار خبر، تنها با تکیه به اظهارات همراهیان بیمار و بدون ذکر مستندات و به صورت کاملا یک طرفه اقدام به انتشار مطلب کرده است، و این ادعا که بیمار پذیرش نشده و سایر موارد مطروحه مورد تایید این دانشگاه نمی باشد لذا دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از اصحاب رسانه استدعا دارد با در نظر گرفتن تمامی جوانب و استفاده از ظرفیت ایجاد شده در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص پاسخگویی شبانه روزی به ابهاماتی که به صورت هدفمند توسط اشخاص انتشار می یابد، با هدف اطلاع رسانی صحیح بهره گیری نمایند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: