کد خبر: ۶۷۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۳۶۰
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی گفت: جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با ساختار جدید تشکیلاتی و تقویت دفاتر خود در سراسر کشور وارد مرحله انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری می‌شود.
به گزارش خبرداغ،رحمان مخاطب حسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به اینکه پس از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی دو حزب به نام‌های حزب توسعه سازندگی ایران اسلامی و حزب همبستگی دانش‌آموختگان، از این جبهه خارج شده‌اند، بر اساس تصمیم شورای عالی سیاست‌گذاری و هماهنگی با سایر احزاب همراه جبهه و همچنین مسئولان استان‌ها، ساختار تشکیلاتی جدید برای فعالیت جبهه تدوین شد و با توان و قوت بیشتر در دو انتخابات پیش رو جبهه تدبیر و توسعه در سطح کشور حضور فعال خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی جدید سازمانی اعلام کرد: کلیه دفاتر استانی که بیش از سه سال است فعال هستند، در قالب کانون‌های جبهه با ساختار جدید که منطبق با قانون کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و در چارچوب قانونی وزارت کشور است، فعالیت خواهند کرد.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی یادآور شد:  همچنین جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی صرفا کاربرد انتخاباتی نداشته بلکه یک تشکل مستقل و اعتدالگرا است که در چارچوب قانون اساسی کشور فعال است و فعالیت انتخاباتی نیز یکی از برنامه‌های جبهه است.

مخاطب در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه خبر دیگری در رابطه با جبهه تدبیر و توسعه را تکذیب می‌کنم و احزابی که از این جبهه خارج شده‌اند، حق اظهارنظر و یا اعلام هر خبری مربوط به این تشکیلات را ندارند و اگر مطلبی از قول هر شخص غیرمسئول دیگری عنوان شود، وجاهت نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: