کد خبر: ۶۷۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
تعداد بازدید: ۸۰۷
انقلاب اسلامی ملت ایران متعلق به تمامی ملت شریف ایران اسلامی است و صاحبان اصلی آن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز می‌باشند.
فاطمه حسینی: تعبیر «سهم از سفره انقلاب» کذب محض استبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبر منتشر شده مبنی بر به کار بردن تعابیری همچون «سهم از سفره انقلاب» توسط وی را تکذیب کرد.

 سیده فاطمه حسینی نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر به کار بردن تعابیری همچون «سهم از سفره انقلاب و ...» توسط وی، عنوان کرد که نشر این اکاذیب، خلاف اخلاق و عرف ارتباطی جامعه است.

متن کامل تکذیبیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ملت ایران متعلق به تمامی ملت شریف ایران اسلامی است و صاحبان اصلی آن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز می‌باشنتد، آنچه در برخی رسانه‌های خاص در این خصوص به اینجانب با تعابیری همچون « سهم از سفره انقلاب و ... » نسبت داده شد، کذب محض بوده و آن را به شدت تکذیب می‌نمایم، نشر این اکاذیب خلاف اخلاق و عرف ارتباطی جامعه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: