کد خبر: ۶۷۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۳۶۹
آسمان تهران روز آینده صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب ۳۹ و ۲۷ درجه خواهد بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، در 3 روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و شرق فارس افزایش ابر در بعدازظهر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در 3 روز آینده برای سواحل خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در 2 روز آینده در شهرهای شمالی، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ساعات بعدازظهر رگبار باران به صورت پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و از بعد از ظهر سه‌شنبه هفته جاری و نیز روز ‌چهارشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین با توجه به جریانات شمالی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در استان گلستان نیز بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران روز آینده صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 39 و 27 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده اهواز با دمای 47 درجه بالای صفر و پس از آن یزد و قم با دمای 43 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرهای کشور و اردبیل با دمای 12 درجه بالای صفر و همدان و زنجان‌ با دمای 13 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرهای کشور خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: