کد خبر: ۶۷۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۴۱۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از آتش‌سوزی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دبیرستان استثنایی کرج در شب گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع مربیان و سرپرستان هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندید.

به گزارش خبرداغ ،«خسرو ساکی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با رعایت مجوزهای قانونی، شماری از دانش‌آموزان دبیرستان استثنایی ناحیه چهار کرج از چهارشنبه هفته گذشته به اردویی سه روزه به شمال کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این اردو 36 نفر از دانش‌آموزان به همراه سرپرستان این دبیرستان حضور داشتند، دیشب(جمعه یکم مردادماه) هنگام بازگشت اتوبوس در 60 کیلومتری قزوین دچار نقص فنی و آتش‌سوزی شد.

ساکی ادامه داد: خوشبختانه با اقدام به‌موقع مربیان و سرپرستان این هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان این‌که این حادثه آسیب جانی و مالی برای دانش‌آموزان در بر نداشت، تصریح کرد: شرکت مسافربری که اتوبوس آن در این حادثه دچار آتش‌سوزی شد بلافاصله یک دستگاه اتوبوس دیگر به محل حادثه اعزام کرد و همه مسافران در سلامت کامل به کرج بازگشتند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: