کد خبر: ۶۷۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۴۷۰
محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه ساعت 11:56 امروز حریق خیابان بوعلی به آتش‌نشانی اعلام شد، اظهار کرد: از 6 ایستگاه 11، 12، 13، 16، 18 و 19 سازمان آتش‌نشانی، نیروهای آتش‌نشان به محل اعزام شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه آتش‌سوزی در میدان امام(ره) مهار شده است، گفت:‌ هیچ شهروندی در این آتش‌سوزی آسیب ندیده و هنوز هم دلیل این اتفاق مشخص نشده است.
 
محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه ساعت 11:56 امروز حریق خیابان بوعلی به آتش‌نشانی اعلام شد، اظهار کرد: از 6 ایستگاه 11، 12، 13، 16، 18 و 19 سازمان آتش‌نشانی، نیروهای آتش‌نشان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 11 خودروی آتش‌نشانی، پیشرو عملیاتی در محل حادثه حاضر شدند، افزود: 150 هزار لیتر آب مصرف شد تا آتش به طور مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه مهم‌ترین نکته این عملیات جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی بود، تصریح کرد: از گسترش آتش به املاک همجوار، شیروانی‌ها و گنبدهای میدان امام(ره) جلوگیری شد چرا که با گسترش آن به جداره اصلی میدان امام(ره) و املاک تجاری آسیب جدی وارد می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه از شیرهای ویژه آتش‎نشانی که در خیابان بوعلی نصب شده است، استفاده شد، ادامه داد: 45 نفر نیروی آتش‌نشان شامل 29 نفر نیروی عملیاتی شیف، 10 نفر عملیاتی احتیاط و 6 نفر افسر فرماندهی نیز حضور داشتند که موفق شدند به موقع آتش را مهار کنند.

بیاناتی با بیان اینکه هیچ یک از شهروندان مصدوم نشدند، خاطرنشان کرد:‌ تنها سه نفر از آتش‌نشانان دچار آسیب‌دیدگی سطحی شدند که درمان شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه هنوز دلیل آتش‌سوزی مشخص نشده، گفت: مراحل کارشناسی آغاز شده،‌ البته با توجه به سیستم سنتی، شیروانی و مواد اشتعال‌زا در محل حادثه وجود داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه ساعت 12:1 دقیقه آتش‌نشانان در محل حاضر شدند، اظهار کرد: در کمترین زمان ممکن آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه ساعت 13:31 آتش مهار و ساعت 13:49 عملیات پایان یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر امکانات و تجهیزات آتش نشانی برای مقابله با بحران‌ها در کل کشور کافی نیست و توجه ویژه مدیران را می‌طلبد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: