کد خبر: ۶۷۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
تعداد بازدید: ۴۶۷
شهرام جزایری گفت:اگر بخواهیم قیاس جریانی کنیم، می‌توان گفت:«چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.» دقیقا آن افرادی که به ما برچسب فساد زدند دلار ۸۷۰ تومانی در دولت هشتم را در هشت سال به ۴۰۰۰ تومان رساندند و در چنین شرایطی دارایی مردم یک صدم شد.
شهرام جزایری:اگر دولت گذشته مصلح است به مفسدبودنم افتخارمیکنم /احمدی نژاد در حد مناظره با من نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،وی در بخش دیگری از گفتگوی خود گفته است: در شرايطي كه از اکثرافراد كابينه دولت احمدي‌نژاد با نام مصلح اقتصادي ياد مي‌شود، من به برچسب مفسد افتخار مي‌كنم. همين افراد بودند كه خود را حامی نزديك مي‌دانستند. هيچ كس اندازه اين افراد بزرگان کشوررا هتك حرمت نكردند. هيچ رئيس‌جمهوري در طول دوره رياست‌جمهوري خود قانون‌گريزتر از احمدي‌نژاد نبود. فساد در دولت احمدي‌نژاد وجود داشت، مگر ممكن است فساد در يك كابينه جولان دهد اما برخی ندانند؟

احمدي‌نژاد درحد مناظره با شهرام جزايري در خصوص مسائل اقتصادی نیست. من نحوه مدیریت احمدي‌نژاد را قبول نداشته و ندارم. اگر مجبور به مناظره با احمدي‌نژاد شوم، باز هم مناظره نمي‌كنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: