کد خبر: ۶۷۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۴۴۶
مراسم چهلم استاد حمید سبزواری روز گذشته با حضور برخی مسئولان استان و شهرستان، اهالی قلم و مردم سبزوار برگزار شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: ‌مراسم چهلم استاد حمید سبزواری روز گذشته با حضور برخی مسئولان استان و شهرستان، اهالی قلم و مردم سبزوار برگزار شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس  در این مراسم گفت: اشعار استاد سبزواری بازگوکننده و معرف هویت انقلاب اسلامی در سایر کشورهاست.

‌رمضانعلی سبحانی‌فر اظهار کرد: اشعار استاد سبزواری بیانگر روایت انقلاب به زبان نظم است که به عنوان میراثی گران‌بها در ادبیات انقلاب اسلامی ماندگار شده است.

‌وی افزود: استاد سبزواری حامی انقلاب اسلامی و یار وفادار امام (ره) و رهبری بود و شعارهای انقلاب اسلامی را که اندیشه درونی مردم بود را  با قریحه و طبع شعری سرود.

سبحانی‌فر گفت: اشعار استاد سبزواری روایتی از حوادث و وقایع دوران انقلاب اسلامی است که در تمامی این اشعار پایداری وی در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز گفت: منزل استاد سبزواری تبدیل به خانه موزه می‌شود و آثار استاد سبزواری به آن‌جا منتقل می‌شود.

احمد برادران افزود: المان استاد سبزواری نیز با انتشار فراخوان ملی از سوی شهرداری سبزوار در حال پیگیری است و  دو میلیارد ریال برای ساخت المان پدر شعر انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: