کد خبر: ۶۷۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
تعداد بازدید: ۵۱۵
سرمربی بارسلونا ضمن تاکید بر خرید یک مهاجم جدید، انتظار دارد آردا توران هر چه زودتر به دوران اوج برگردد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، لوئیس انریکه، سرمربی جوان بارسلونا با تاکید بر خرید یک مهاجم ابراز امیدواری کرد آرا توران، ملی‌پوش ترکیه‌ای تیم هر چه زودتر به دوران اوج بازگردد.

او در این باره گفت «به دنبال خرید یک مهاجم با شرایطی مناسب هستیم. به طور دقیق یک مهاجم کلاسیک تمام‌کننده می‌خواهیم؛ کسی که خیلی خوب و راحت گل بزند و گرنه بازیکنان تهاجمی دارای قابلیت بازی در کناره‌ها را در اختیار داریم و افرادی مانند اینیستا، دنیس سوارس و آردا توران به راحتی از کناره‌ها هجوم می‌آورند.

انریکه درباره انتقادات اخیر از آردا توران ترکیه‌‌ای مثال جالبی زد: « رسانه‌ها در روزهای اول حضور لوئیس سوارس در بارسلونا مدام می‌گفتند او چاق است و بدرد تیم نمی‌خورد. همین حرف‌ها به نوع دیگری درباره آردا هم گفته می‌شود. فراموش نکنید بازیکنان هم انسان هستند و به زمانی برای تطبیق با شرایط تیم جدیدشان نیاز دارند. او قطعا در نوکمپ می‌ماند چون از سال اول حضورش در بارسلونا درس‌های زیادی آموخت و به ما در راه قهرمانی لیگ کمک کرد. شک ندارم توران مدام بهتر و بهتر می‌شود. من کاملا به او اعتقاد و اعتماد دارم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: