کد خبر: ۶۷۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
تعداد بازدید: ۵۵۹
علیرضا قربانی خواننده مطرح موسیقی ایرانی، ۳۰ و ۳۱ تیر در تبریز به روی صحنه می رود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایرنا: علیرضا قربانی خواننده مطرح موسیقی ایرانی، ۳۰ و ۳۱ تیر در تبریز به روی صحنه می رود.



 این اجرا اولین کنسرت قربانی پس از اجراهای تهران است که به نوعی رکورد تمدید کنسرت را برای خود کرده بود؛ وی در این کنسرت به اجرای قطعاتی از آلبوم «دخت پری وار» و همچنین برخی از تیتراژهای ماندگار خود خواهد پرداخت.

علیرضا قربانی در این برنامه، برخی دیگر از اجراهای ماندگار و خاطره انگیز خود شامل تیتراژ فیلم هایی چون: کیمیا، مدار صفر درجه و … را هم به روی سن می برد.

قربانی تاکنون در بسیاری از فستیوال های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته است . وی از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: