کد خبر: ۶۷۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۲۷۷
عضو کمیسیون آموزش:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر ضرورت ورود مجلس دهم به پرونده بورسیه‌های غیرقانونی تاکید کرد.

محمد قمی با تاکید بر بررسی پرونده‌ بورسیه‌های غیرقانونی در مجلس دهم گفت: اگر کار باطلی انجام شود، باید تلاش کنیم؛ آن را محو کنیم تا حق جایگزین شود، زیرا این دستور اسلام است که باطل محو و حق جایگزین شود.

وی با تاکید بر اینکه باید برخورد قاطعی با استفاده کنندگان از بورسیه‌های غیرقانونی صورت گیرد، گفت: مجلس دهم باید به پرونده‌های خلاف قانون ورود کند و از آنجایی که در بورسیه‌ها اقدامات غیرقانونی صورت گرفت، مجلس دهم حتما باید با آن برخورد کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد که باید با کسانی که بدون مجوز و خلاف قانون از این بورسیه‌ها استفاده کردند؛ برخورد جدی صورت گیرد.

وی در ارتباط با تاثیر رانت علمی در کشور گفت: بورسیه‌های غیرقانونی به جامعه علمی کشور ضرر رساند، زیرا علم از طریق پول و رانت کسب نمی‌شود.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدخدا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
خیلی خوبست بررسی کنید اما بدون غرض ومرض وبا حضور دانشجوی بورس که بتواند از خود دفاع کند.ووقتی ثابت شد که دانشجوی بورس درست می گوید وحق به جانب اوست آیا حق را به اومی دهیدآیا با کسانی که ظلم کرده اید برخورد می کنید /جواب خیر است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: