کد خبر: ۶۷۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۴۸۵
کری‌خوانی‌های پیاپی مهرداد میناوند در مصاحبه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی او را به چهره‌ای منفور بین استقلالی‌ها تبدیل کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل جام نیوز،کری‌خوانی‌های پیاپی مهرداد میناوند در مصاحبه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی او را به چهره‌ای منفور بین استقلالی‌ها تبدیل کرده است. میناوند که در کادرفنی خونه به خونه حضور دارد، حتی در این تیم هم دست از کری‌خوانی برنداشته و حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد.

 

دیروز در بازی دوستانه استقلال و خونه به خونه، طرفداران استقلال حسابی از خجالت میناوند درآمدند. آن‌ها در تمام طول بازی، بیشتر از همه علیه او شعار دادند و بعد از مسابقه هم منتظر میناوند ماندند تا از رختکن بیرون بیاید. همین مسائل، باعث یک مصاحبه جنجالی دیگر از میناوند علیه استقلالی‌ها شد.

 

24 ساعت بعد از روز سخت میناوند، تیم او امروز روبروی پرسپولیس قرار گرفت و او حال و روز کاملا متفاوتی را تجربه می‌کند. پرسپولیسی‌ها شدیدا میناوند را تشویق می‌کنند و از او می‌خواهند بیشتر از قبل برای استقلال کری بخواند! کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس هم برخورد گرم و صمیمی با بازیکن سابق این تیم داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: