کد خبر: ۶۷۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۵۴۱
افشارزاده؛
سرپرست باشگاه استقلال گفت:از اینکه عمران‌زاده به سمت منصوریان رفت و هواداران هم بازیکنان سابق را تشویق کردند خوشحالم.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بهرام افشارزاده در خصوص آخرین وضعیت سجاد شهباززاده با استقلال اظهار داشت: «در هر صورت ما با شهباززاده صحبت‌هایمان را انجام داده‌ایم و منتظر جلسه نهایی هستیم. قرار است امروز مجددا مذاکراتی را با این بازیکن انجام دهیم و فکر می‌کنم تکلیف او به زودی مشخص خواهد شد.»
 
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص نتیجه دیدار دوستانه آبی‌پوشان مقابل خونه به خونه گفت: «شنیده‌ام تیم خوب بازی کرده و تماشاگران زیادی به ورزشگاه رفته بودند. البته بازی دوستانه بوده و نتیجه‌اش چندان مهم نیست.»
 
افشارزاده در خصوص حرکت تماشاگران استقلال مبنی بر تشویق بازیکنان سابق این تیم گفت: «تماشاگران استقلال نشان دادند که فرهنگ بالایی دارند. با رفتن عمران‌زاده به سمت منصوریان مشخص شد کدورتی وجود نداشته و اصل ورزش بر پایه همین است که وحدت و یکدلی بین بازیکنان ایجاد شود.»
 
وی تاکید کرد: «من از تمامی بازیکنان استقلال می‌خواهم که به هم احترام بگذارند و اگر هم اختلافی وجود دارد آن را به داخل محیط وزش منتقل نکنند. من از حرکت هواداران استقلال مبنی بر تشویق بازیکنان سابق این تیم و همچنین اقدام عمران‌زاده خوشحال شدم.»
 
سرپرست باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینکه تکلیف آکادمی سرانجام چه شد؟ گفت: «فعلا تصمیم دارم صحبتی دراین زمینه انجام ندهم چون می‌خواهم فضا کمی آرام شود. ان‌شاءالله هفته آینده نشستی می‌گذاریم و مشکلات آکادمی را حل می‌کنیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: