کد خبر: ۶۷۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
تعداد بازدید: ۷۵۴
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری قزوین گفت: بیش از ٨٠ تبعه کشور افغانستان در میهمانی شبانه باغی در روستاهای اطراف قزوین دستگیر شدند.
دستگیری ٨٠ افغان در مجلس رقصبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، بهمن عشايري گفت: با اطلاع‌رساني و پيگيري‌هاي صورت‌گرفته بيش از ٨٠ تبعه غيرمجاز كشور افغانستان كه در ميهماني شبانه از قبل برنامه‌ريزي به بهانه شركت در جشن عيد فطر در حال رقص و پايكوبي بودند، دستگير شدند.

وي افزود: به دنبال وصول گزارشي مبني بر اجراي برنامه شبانه توسط اتباع خارجي در باغي در اطراف قزوين بلافاصله با هماهنگي نيروي انتظامي و پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان، با همكاري شورا و بسيج روستاي «مهدي‌آباد» تمامي شركت‌كنندگان در ميهماني مذكور دستگير شدند و از آنها مقاديري موادمخدر و مشروبات الكلي كشف و ضبط شد كه براي طي مراحل قضايي تحويل مراجع ذي‌‌ربط شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: