کد خبر: ۶۷۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۵۰۸
با حضور طیب‌نیا صورت گرفت؛
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع پرداخت حقوق‌های غیرمتعارف با حضور طیب نیا در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس مطالب مطرح شده در نشست امروز وزارت اقتصاد اقدامات عملی درخصوص موضوع پرداخت حقوق‌های نامتعارف انجام داده و این موضوع را همچنان پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،سید کاظم دلخوش اباتری درخصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور طیب نیا وزیر اقتصاد به همراه معاونانش و پزشکیان نایب رئیس مجلس برگزار شد.

نماینده مردم صومعه سرا مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان نظرات خود را در خصوص موضوع حقوق‌های نامتعارف مطرح کردند البته مطالبی در خصوص موضوعاتی مانند مسائل و ضعف‌های اقتصادی و بانکی، بیمه، نظارت‌ها بازار سرمایه، گمرک، مالیات، سرمایه‌گذاری خارجی و خصوصی‌سازی نیز در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد.

دلخوش اباتری افزود: براساس مطالب مطرح شده در نشست امروز وزارت اقتصاد، اقدامات عملی درخصوص موضوع پرداخت حقوق‌های نامتعارف انجام داده و این موضوع همچنان پیگیری می‌شود.

جابه جایی حدود ۱۰ مدیر در بخش‌های مختلف توسط وزارت اقتصاد

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: وزیر اقتصاد بخش زیادی از مباحث مطرح شده را پذیرفت و عنوان کردند بخشی در قالب قانون انجام شده البته در بخشی برداشت‌ها غیرقانونی بوده و برای جلوگیری از این کار بحث اصلاح قوانین مطرح شد.

دلخوش اباتری ادامه داد: تا آنجایی که تخلف در خصوص پرداخت حقوق‌های غیرمتعارف انجام شده برخورد شده و در حدود ۱۰ مدیر در بخش‌های مختلف جا به جا شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، که در گفت‌و‌گو با خانه ملت سخن می‌گفت، افزود: وزیر اقتصاد عنوان کرد اگر مشکلاتی دیگری نیز وجود داشته باشد به دنبال اصلاح خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: