کد خبر: ۶۷۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۵۰۸
در شورای حقوق و دستمزد
از علی ربیعی به عنوان مغز متفکر ایجاد اصلاحات در سیاست ها و قوانین ناکارامد به جای مانده از گذشته در خصوص پرداخت نامتعارف نام برده می شود .
نعمت زاده رفت و ربیعی آمدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بر اساس ماده 74 قانون مدیریت خدمات کشوری، به منظور هماهنگی در تعیین حقوق و مزایای کارمندان دستگاههای اجرایی، "شورای حقوق و دستمزد" با عضویت رئیس سازمان مدیریت، وزیر اقتصاد و دو نفر از وزرا به انتخاب هیئت وزیران و رئیس دستگاه ذی ‌ربط و مجموعا دو نفر نماینده از کمیسیونهای اجتماعی و برنامه‌ و بودجه‌ و محاسبات مجلس (به عنوان ناظر) تشکیل می ‌شود.

در این میان پس  از بروز مساله پرداخت حقوق های نامتعارف و انتشار بیانیه کم سابقه رئیس جمهور در این خصوص  هیئت دولت تصمیم به عزل یکی از 2 وزیر منتخب خود در این شورای مهم گرفته است و بر این اساس، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان عضو منتخب هیئت وزیران در شورای حقوق و دستمزد، جایگزین نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت شده است.

دلیل اعلامی یا اعمالی کابینه برای حذف نعمت زاده از این نهاد و جایگزینی ربیعی را باید در عملکرد و رفتاری نسبتا عکس این دو وزیر جستجو کرد .

علی ربیعی که از او به عنوان مغز متفکر و معمار ایجاد اصلاحات در ساختار معیوب ، سیاست ها و قوانین ناکارامد به جای مانده از گذشته (که زمینه ساز پرداخت حقوق های نامتعارف بوده است) نام برده می شود نه تنها با قاطعیت مدیرعامل بانک رفاه را عزل کرد و اعلام کرد حقوق های کلیه مدیران ارشد وزراتخانه تعاون ، کار ورفاه اجتماعی را منتشر می کند .

لازم به ذکر است طبق برخی شنیده ها تصمیماتی اتخاذ شده است که حداکثر سقف پرداختی به مسئولین ارشد اجرایی حدود ده میلیون تومان و حداکثر سقف پرداختی به مدیران بانک ها ، بیمه ها و شرکت ها بیست میلیون تومان تعیین شده است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: